Jak sprzedawać hot dogi

Sporo sprzedawców robi ogromny błąd. Demonstrując produkt wymieniają funkcjonalności, które ich zdaniem są istotne, a nie klienta. Należy, więc zatroszczyć się owieloaspektową kontrolę wymogów klienta, która obejmuje wypytywanie oraz próbę interpretacji jego determinantów wpływających na podjęcie decyzji o zakupie. W głównej mierze chodzi o zademonstrowanie hipotetycznemu zainteresowanemu, że konkretny produkt zmieni jegowarunki życia. Powinno się też zadbać, aby klient odczuwał szczęście z powodu zakupu i zadawał sobie sprawę, że idealnie wydał fundusze. Starając się pokazać produkt, sprzedawcy nie powinni zapominać o dostosowaniu komunikatu do najważniejszych potrzeb klienta i jego pragnień. Wielu ludzi nie przekonają deklaracje o małej cenie, lecz jakość i popularność danego produktu. W rezultacie każdy chce dobrze wypaść w oczach przyjaciół. Dodatkowo każdy sprzedawca powinien nie tyle koncentrować się na elementach produktu, ale na tym, do czego klient ma możliwość go wykorzystać. żadnej osoby nie interesuje, czym jest dana rzecz, ale co może dla niego zrealizować ewentualnie co zmienić. Za pośrednictwem tego klient rozważy zakup bardziej entuzjastycznie a sprzedawca w jego oczach stanie się godniejszy zaufania. Prezentując konkretny produkt warto również uwydatnić profity, jakie kupujący odniesie i straty, jeżeli tego nie zrobi. Opłaca się więc zadbać by w oczach klienta produkt był cieszący się popytem, a sprzedawca ma jego końcowe sztuki, które za niedługo się rozejdą. Dzięki tej prostej manipulacji klient zacznie pożądać zakupu i nie będzie się starał poddawać go głębszej analizie.Wieńcząc handel należy zadbać, by nie dawać za dużo czasu na rozważanie. Z tego powodu warto być bezkompromisowym i dać klientowi poczucie dokonania najlepszego wyboru.
Autor: Rozwiązania erp